ПУБЛІЧНИЙ ДОГОВІР (ОФЕРТА)
Фізична особа-підприємець Мурзін Юлія Анатоліївна (РНОКПП 3250710140) (далі - Виконавець) пропонує фізичним особам або фізичним особам-підприємцям (далі – Замовник) (разом у тексті – Сторони, окремо Сторона) приєднатися до цього публічного договору (оферти) про надання консультаційних послуг (далі – Договір) на визначених у ньому умовах та відповідно до обраного переліку послуг.
Цей Договір є офіційною пропозицією (публічною офертою) фізичним особам або фізичним особам-підприємцям укласти договір про надання інформаційно-консультаційних послуг.
Замовник вважається таким, що прийняв умови Договору в повному обсязі, без будь-яких обмежень, застережень і винятків з моменту його акцептування шляхом направлення запиту на замовлення інформаційно-консультаційних послуг Виконавця.
У разі незгоди з умовами цього Договору з боку Виконавця, останній зобов'язаний не здійснювати дії направленні на замовлення послуг, а замовлення підлягають автоматичному скасуванню.
Погоджуючись з цим Договором та замовляючи Послуги Замовник гарантує що він не є представником будь-якої юридичної особи та не діє в інтересах юридичної особи.
1. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ
1.1. Послуги - консультаційні послуги у сфері бухгалтерського обліку, консультування з питань оподаткування та інші послуги, які пов’язані з процесом надання консультації щодо оподаткування та обліку господарської діяльності.
1.2. Замовлення - доручення на надання послуг, розміщене Замовником на сайті або будь-якій соціальній мережі, яка адмініструється та пов’язана з іменем Виконавця.
1.3. Запит на Послугу - повідомлення, яке залишає Замовник на сайті Виконавця, в соціальних мережах та месенджерах, які пов'язані та/або адмініструються Виконавцем.
1.4. Консультація - фахові поради Виконавця з питань оподаткування, ведення податкового та бухгалтерського обліку. Такі поради стосуються господарської діяльності Замовника та питань, які виникають під час такої діяльності.
1.5. Матеріал – письмова консультація у формі відповіді на замовлення, презентація, інтерактивний матеріал, відеозапис, чек-листи тощо, які передаються Замовнику по результатам надання консультаційних послуг. Така відповідь може бути передана як окремим файлом чи документом, так і у формі повідомлення в соціальних мережах чи месенджерах в режимі діалогу між Замовником та Виконавцем.
1.6. Тарифи – відомості про ціну Послуги, умови надання знижок, інших корисних переваг, які зазначені в приватних повідомленнях в соціальних мережах, діалоговому вікні в месенджерах, на вебсайт, сторінках соціальних мереж, власником яких є Виконавець, чи рекламних матеріалах.
2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Виконавець зобов'язується надати Замовнику консультаційні послуги, зміст яких полягає в наданні роз'яснень та тлумачень норм та положень чинного податкового законодавства та інших питань, які пов’язані із оподаткуванням та веденням обліку господарської діяльності, а Замовник – прийняти і оплатити послуги на умовах, визначених в цій оферті та/або приватних повідомленнях в соціальних мережах чи діалоговому вікні в месенджерах. Вартість конкретної Послуги може бути визначена на відповідній сторінці сайту, сторінці в соціальних мережах, які адмініструються Виконавцем, рекламних матеріалах, приватних повідомленнях в соціальних мережах чи діалоговому вікні в месенджерах.
2.2. Послуга в форматі усної консультації надається у вигляді дзвінка чи відеодзвінка. У випадку, якщо Замовник бажає здійснити запис такого дзвінка, він зобов'язаний повідомити Виконавця про запис до початку проведення запису. У випадку аудіо- чи відеозапису дзвінка, такий запис набуває статусу переданих Матеріалів і на нього поширюються регулювання щодо Матеріалів, як це передбачено цим Договором, зокрема такий запис може бути використаний для особистого користування і не може бути поширений будь-яким способом.
3. ПОРЯДОК ПРИЙНЯТТЯ ОФЕРТИ
3.1 Цей Договір укладається на умовах договору приєднання (ст. 634 Цивільного кодексу України) та вважається укладеним з моменту прийняття публічної оферти.
3.2. Приймаючи публічну оферту на укладення такого Договору, Замовник підтверджує, що він повністю приймає його умови.
3.3. Замовник приймає (акцептує) оферту шляхом: здійснення конклюдентних дій – оплати замовленої консультації, зазначеної у розділі 4 цього Договору.
4. ЦІНА ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
4.1. Ціна визначається та застосовується відповідно до обраної категорії консультації. Така ціна може бути вказана на відповідній вебсторінці та/або соціальних мережах чи рекламних матеріалах.
4.2. Після замовлення Послуги та остаточного узгодження питань, які будуть розглянуті під час консультації, Виконавець повідомляє свою остаточну ціну. Така ціна не підлягає перегляду з боку Замовника.
4.3. Бронювання часу усної консультації здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця чи через онлайн платіжні системи, що використовуються Виконавцем. Порядок та реквізити зазначаються Виконавцем у відповідному повідомленні.
4.4. Замовник здійснює такий перерахунок не пізніше ніж за 24 години до заброньованого часу проведення консультації, якщо про інше Сторони не домовились під час узгодження часу проведення усної консультації.
4.5. Оплата послуг здійснюється у гривні.
4.6. Перераховані грошові кошти до проведення усної консультації, час якої визначено Сторонами, виступають забезпеченням виконання майбутнього платежу та є завдатком, у розмірі зазначеному в повідомленні на оплату.
4.7. Грошові кошти сплаченого завдатку не повертаються Замовнику:
4.7.1. у випадку відмови з боку Замовника від проведення консультації менше ніж за 12 годин.
При поважній причині пропуску строків повідомлення Виконавця про зміни планів Замовника, Виконавець може розглянути питання надання консультації Замовника в інший день.
4.8. Замовник не може вимагати зниження вартості Послуг чи повернення коштів, у випадку, якщо він не скористався Послугами. Моментом виконання надання послуг вважається початок консультації та/або передача Матеріалів.
5. ПОРЯДОК ТА СТРОКИ НАДАННЯ ПОСЛУГ
5.1. Послуги надаються в мережі Інтернет шляхом надання Замовнику відповідних матеріалів та/або проведення усних консультації.
5.2. Після першого контакту Замовника з Виконавцем через сайт, приватні повідомлення в соціальних мережах або діалогове вікно в месенджерах, Виконавець визначає розмір та остаточну вартість консультації.
5.3. Сторони попередньо бронюють дату та час проведення усної консультації. Визначений час закріплюється за Замовником після повного перерахування грошових коштів в порядку встановленому п. 4.3.-4.6. Договору.
5.4. Виконавець не несе відповідальність, якщо Замовник пропустив час проведення усної консультації.
5.5. Замовник самостійно нотує всю інформацію, яку він отримує під час усної консультації. За погодженням із Виконавцем Замовник може проводити аудіозапис усної консультації.
5.6. Моментом виконання надання послуг вважається початок надання усної консультації та/або передача доступу до оплачених Матеріалів. Замовник споживає послуги шляхом вислуховування фахових порад Виконавця або перегляду Матеріалів. Усі Матеріали є авторськими та суб'єктивними, Виконавець може не погоджуватися із позиціями викладеними у цих матеріалах. Авторські майнові права на всі Матеріали належать Виконавцю.
6. ПРАВА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
6.1. Усі права на контент, який розміщено на сайті, а також на всі Матеріали та аудіозапис, який може здійснювати Замовник під час усної консультації, належать Виконавцеві.
6.2. Права інтелектуальної власності на Матеріали, використані на Сайті або на інших ресурсах, доступ до яких надано Виконавцем, зокрема, але не виключно, зображення, відео, логотипи, графіка, звуки, належать Виконавцю.
6.3. Виконавець надає Замовникові обмежену, невиключну, відкличну і без права субліцензування ліцензію на використання Матеріалів. Це означає, що всі Матеріали та аудіозапис, який може здійснювати Замовник під час усної консультації, може бути використаний виключно для особистих потреб Замовника та не може бути публічно поширений в будь-який спосіб. Строк такої ліцензії необмежений і територія поширення дії ліцензії - весь світ.
6.4. Зазначений контент може бути використаний наступними способами: шляхом ознайомлення з ним (шляхом перегляду, прочитання, прослуховування, іншого ознайомлення в залежності від виду Контенту, а також шляхом відтворення виключно в особистих цілях).
6.5. Надаючи право на використання Замовнику об'єктів права інтелектуальної власності використовувати для цілей виконання цього Договору, Виконавець не передає будь-яких прав інтелектуальної власності на такі об'єкти та не надає дозволу на їх використання в цілях інших, ніж визначені Договором.
6.6. Всі матеріали, надані Виконавцем Замовнику в процесі надання Послуг є результатом інтелектуальної діяльності Виконавця. Замовник дає згоду на використання свого фото-відео-зображення, відгуки про надані послуги та інших даних, які були отримані Виконавцем під час надання послуг. У разі незгоди Замовника з використанням його зображення чи інших даних, він зобов'язаний повідомити про це Виконавця в письмовій формі.
6.7. Виключне авторське право, в тому числі суміжні з авторським права належать Виконавцю. Всі матеріали, надані Виконавцем Замовнику в процесі надання послуг призначені тільки для особистого використання Замовнику. Замовник не має права копіювати, публічно цитувати зазначені матеріали.
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН
7.1. У випадку порушення умов оплати послуг Виконавець має право розірвати договір в односторонньому порядку та скасувати замовлення.
7.2. У випадку виявлення Виконавцем порушень передбачених розділу 6 цього Договору, Замовник зобов'язується сплатити штраф у розмірі 300% оплаченої консультації. Порушення можуть бути зафіксовані скрінами екранів, програмними засобами чи фактами публічного поширення переданої інформації під час консультації.
8. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
8.1. В разі виникнення спорів Сторони вживатимуть заходи досудового врегулювання спорів.
9. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
9.1. Договір діє протягом 3 (трьох) місяців від дня початку замовлення Послуги або інший строк, про який Сторони домовились окремо.
9.2. Виконавець має право в односторонньому порядку розірвати цей Договір у випадку:
9.2.1. невиконання Замовником своїх обов'язків по оплаті за цим Договором;
9.2.2. випадках виявлення порушень розділу 6 цього Договору.
10. ІНШІ УМОВИ
10.1. Приєднуючись до цього Договору Замовник надає Виконавцеві право на збирання, обробку та зберігання своїх персональних даних відповідно до Політики конфіденційності.
10.2. Виконавець може змінити умови цього Договору в односторонньому порядку. У випадку незгоди зі зміненими умовами Замовник має право розірвати Договір в односторонньому порядку
10.3. Якщо інше не передбачено цією офертою, застосовуються звичайні договірні умови, встановлені законодавством.